FAQ

Een short stay accommodatie is een volledig ingerichte en uitgeruste woning die u kunt huren gedurende enkele weken of maanden tot een jaar. Dit type accommodatie is geschikt voor diegenen die willen genieten van een gezellig, warm en ontspannen thuis en zich niet willen bezighouden met de administratieve rompslomp en het regelen van aanverwante diensten die komen kijken bij het huren van een tijdelijke woning. Bij de huurprijs van een short stay accommodatie zijn dan ook kosten zoals g/w/l, internet en gemeentelijke belastingen inbegrepen. Onze huurders zijn voornamelijk zakelijke reizigers, expats, internationale studenten, mensen die ervaren veranderingen doormaken in hun privéleven zoals renovatie van huis, verhuizing etc.

Normaal gesproken is de minimale huurperiode één maand. Mocht u voor een kortere periode op zoek zijn naar woonruimte, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen voor een huurperiode op maat.

De prijs van uw verblijf is inclusief gas, water, licht, internet/TV.

Ja, we sluiten een huurovereenkomst met u af van minimaal 1 maand (tenzij anders overeengekomen).

Afhankelijk van de lengte van uw verblijf en de accommodatie die u kiest, kunt u zich inschrijven bij de gemeente Tilburg.

U ontvangt van ons een huurovereenkomst via e-mail met het verzoek om het contract te ondertekenen en aan ons terug te sturen voor aankomst.

Wij vragen u vooraf een borg te betalen. De hoogte van de borgsom is afhankelijk van de huurperiode en het type accommodatie waarin u verblijft. Laat u de accommodatie netjes achter, dan krijgt u de borg maximaal twee weken na uw vertrek teruggestort.

U kunt uw verblijf vooraf betalen door het bedrag over te schrijven naar bankrekening nummer NL28 ABNA 0493 1051 82 ten name van Swan Short Stay. Bij aankomst kan ook. Contant, met pin of via PayPal. Daarnaast accepteren wij MasterCard, Maestro, Visa en American Express

Graag horen wij van u wanneer u op de locatie arriveert. Wij zijn dan ter plaatse voor een persoonlijk welkom, toelichting op de faciliteiten, informatie over de omgeving, huisregels en overdracht van de sleutel van uw nieuwe thuis.

U kunt uw reservering wijzigen door contact met ons op te nemen. Flexibiliteit is een van onze belangrijkste kernwaarden en wij zullen dan ook ons best doen om eventuele wijzigingen voor u te regelen (onder voorbehoud van beschikbaarheid).

Uiterlijk 30 dagen voor uw reservering ingaat, kunt u kosteloos annuleren.

Annuleert u 29 tot en met 14 dagen voor aankomst, dan brengen wij u 20% van de totale huursom in rekening.

Annuleert tussen 13 tot en met 7 dagen voor aankomst, dan brengen wij 30% van de totale huursom in rekening.

Annuleert 6 dagen tot en met 1 dag voor aankomst, dan brengen wij 50% van de totale huursom.

Annuleert u op de dag van aankomst of brengt u ons niet op de hoogte van uw annulering, dan brengen wij de gehele huursom in rekening.

We proberen zo flexibel mogelijk te zijn in onze dienstverlening Als u uw verblijf eerder wilt beëindigen dan vooraf is afgesproken, dan geldt het volgende:

- Bij een afgesproken huurperiode tussen de 2 en 12 maanden, brengen we de huursom van de maand waarin u vertrekt in rekening en de door u betaalde borg.

- Is de afgesproken huurperiode een maand, dan is geen sprake van restitutie.

Als betalingsbewijs krijgt u van ons factuur van uw verblijf.

We beschikken over verschillende accommodaties waar huisdieren zijn toegestaan. Plaats u alstublieft een speciaal verzoek voor huisdieren bij uw aanvraag.

Als u bij ons een aanvraag stuurt of reservering plaatst, wordt u gevraagd een formulier in te vullen met uw persoonlijke gegevens, zoals uw naam, e-mailadres en telefoonnummer. We gebruiken deze informatie alleen voor het verzenden van u een offerte of het maken van een reservering en voldoen daarmee aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.